valla ben yurt dışından gelirken 1 2 eurolarıda getirmiştim bozduruyım dedim 4 tl ye alıyoruz dediler 1 hafta önce %40 %50 kesiyorlar nerden baksan ben de teşekkürler yurt dışında harcamam daha mantıklı diyip çıktım okadar ucuza bozdurmaktansa dursun daha mantıklı