Arkadaşlar google ciddi anlamda temizlik yapıyor diyorum gördüğüm her konunun altına. Şimdiye kadar yüzlerce developer hesabı açtım. Son 1 ayda 7-8 hesap patladı. Ayrıca yeni açtığım ve yaptığım uygulamalar 1 gün bekliyor ve yayınlanmadan askıya giriyor. İşler çok sıkılaştı.
Kapanan hesap açılmıyor bunu bilin. Askıya alınan uygulamalar içinde giden form bir işe yaramıyor son zamanlarda.
Multi hesap yazdığına bakma. İhlalden dolayı kapandığını söylüyor eğer başka hesap veya hesaplar varsa onlarda kapanacak diyor. Multiden gitti demiyor yani.