Bizim için güzel bi açık vardı aslında sabit kur avantajı sayesinde o kalktı diye düşünmek lazım, 1-2 ay önce yenilemek vardı aslında ama kaçırdık malesef.

Bu ücreti ödeyip hesabı alacağız fakat uygulama onaylarında sorun yaşayan var mı acaba?

Başlarda 1 günde onay veren Apple, son developer hesabımda 1 aya kadar review sürelerine çıkmıştı ve kolay kolay hiç bir uygulamayı onaylamıyordu. Son zamanlardaki durum hakkında bilgi verebilecek bir arkadaş var mı?