Neymiş Cumhurbaşkanımız Apple ürünleri Amerikan malı olduğu için tavsiye etmedi kullanmamızı diye Apple bize rest çekip x2 fiyat çekecekmiş. Pazarına giriş yaptığı bir ülkede hiçbir firma bunu yapmaz. Cihaz satış rakamı 6000-6500 TL + Vergiler ile ortalama 8000-8500’den giriş yapacak.