Merhaba,

Bir süredir geliştirmekte olduğumuz bir web projemiz var. Site özetle; içerik yazarak ya da yayınlayarak gelir elde etmenize yarıyor. Kazançlarını ise hazırlanan içeriklerde yer alan Facebook reklamları aracılığı ile dolar üzerinden elde ediyor.

Soruma gelecek olursak. Son zamanlarda kazançları kripto para ile vermemiz yönünde öneriler geliyor. Araştırmam neticesinde Erc-20 ile kendi tokenımı çıkararak, EtherDelta gibi platformlar üzerinden al sat yapabileceğim bilgisini edindim. Buradan sonrası için iyi ya da kötü pek çok öngörüde bulunulabiliyor. Sizce sistemin kazanç modelini Erc-20 ile değiştirmek ve bu kurgu dahilinde ilerlemek mantıklı mı? Ya da başka bir öneriniz olur mu? Tecrübeli arkadaşların görüşlerini almak isterim.