LiziVonRobe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bırak adamları kaçırsın size zararı nedir
Ondan sonra şu ülkede yaşam daha iyi, yok bu ülkede alım gücü daha iyi.

O ülkelerde vatandaş, vatandaşlık görevini yapıyor. Yapmadımı devlet yakaladımı vatandaş olduğunu büyük ceza ile hatırlatıyor.

Zararı bu. Herkese.

Bundan önceki seçimlerde bir tanıdığım x kişisine oy ver.
Niye?
Çünkü daha erken emekli oluruz. Seçim vaadi dedi.
İyi de sen ben gereğinden önce emekli olursakk bu ileride senin çocuklarını etkileyecek dedim. (Bu yaşta bekar+sosyal güvencemde yok )
Çocukları boşver biz erken emekli olalım. O yüzden x kişisine oy verelim dedi.
(İçimden h..tir git dedim)