türkiyede tam olarak vermesi gereken vergiyi sadece işciler veriyor hocam onun dışında ufaktan büyüğe bütün firmalar şirketler kendi istedikleri kadarını veriyor siz hangi ülkeden geldiniz bilmiyorum ama bu ülkede durum bu.