Merhabalar,
Bir tanıdığımız mağazadan mobilya almış kısa süre içinde, anlaşma da elden her ay belirli bir tutar, toplamda 24 ay geri ödemeli.
Ürünler teslim edilmiş, sadece irsaliye kesilmiş, fatura ödeme tamamen bittikten sonra kesileceği söylenmiş.
Bu durum ne kadar doğru sizce? Benim bildiğim, ne olursa olsun faturası hemen kesilir diye biliyorum.
Bu mağaza, fatura kesmeyip veya daha sonra keseceğim deyip vergi kaçırıyor olabilir mi? Veya fatura kesse bile, bir nüshası kişiye verildikten sonra, muhasebecisine o faturayı iptal ettirse kimin haberi olacak?
Sizce bu durumda ne yapılmalı?