Teşekkür ederim zahmet edip yazdığınız için. Hakkaten baya pahalıymış.. inş forumda daha uygun yapabilen bulursunuz
Rica ederim. Bu şekilde kullanıyorum dokunmatikte sorun yaşamıyorum. Değiştiğinde illa kayıp olacak Orjinal olmazsa bu yüzden değiştirmiyorum.