Hocam ben buraya davetiye bulmak için kafadan birkaç sene mücadele verdim. Eskiden daha değerli bir ortamdı. Ben yeni bir platform kurmaktan yana değilim zaten belirttim. Eskiden forumda daha fazla alakalı konular vardı, şimdi belki de bu kategorideki son konuların tamamı ya aynı şey için açılmış ya da boş konular. Tabi ki 2008-2010 yıllarından sonra facebook vs sosyal medyaların kullanımı ile forum sitelerine olan ilgi azaldı, bu da forum sahiplerini geyik vs kategorileri açmaya yönlendirdi, yani daha genele doğru kaymaya zorladı. Şuanda tek bir konu ile alakalı forum yoktur diye düşünüyorum, R10 dışında da girdiğim bir forum yok zaten. Benim de eskiden yazılım ile alakalı başka hiçbir şeye önem vermediğim kitlesi oturmaya çalışan bir forumum vardı, amaçtan sapmayıp genele doğru kaymadığım için kitlesi 10 kişiye düşünce gereksiz oldu kapattık. Hatta 2 kere facebook sayfasından gelen yorumlar sonucu yedekleri kurup yeniden açtık ama kitle 10-15 kişiyi geçmiyor. Burada yakalanmış harika bir oturmuş kitle var aslında. Az çok da artık tecrübe sahibi bir kitle var, web ile alakalı neredeyse her konuda yeni işler çıkaran bir kitle. Bu sayede deneme yanılma olayı ile iç içe yüzlerce insan var burada. Hala ısrar ediyorum, burada sabit bir başlık açılıp günlük-haftalık-aylık artık her neyse gözlemlerin paylaşıldığı bir konuya ihtiyaç var. 2 günde bir adsense ne yapıyor ? To neden düştü, falan filan konuları zaten açılıyor. Son zamanlarda sadece ticaret konuları aktif, herhangi bir paylaşımı yok yani bilgiler havada uçuşmuyor veya artık öğrenecek birşey kalmadığı için(!) herşey aynı geliyor. Maksadımı doğru tarif edebildiğimi düşünüyorum.
Dilerim bu konunuz forum yönetiminden birilerinin dikkatini çeker ve ilham verir.