ekmek arası yapıp satabilirsin.
Örneğin ben bir 3 çeyrek alırım.
-
R10 öylesine garip başlıklarla konular açılıyor ki, bir şeyler yazıncada milletle sanki bilerek tartışmaya girmek istiyormuşum gibi algılanıyor.
Güzel kardeşim elinde film var başka ne yapılabilir?
Gider denemelik bir kaç harddisk alırsın, film konularını kategorilere ayırır isteyen olursa bu kategorilerde ki filmleri atarsın içine, r10 satış konusu açarsın.
Başka ne yapılabilir?
Gidip dvd yazacak halin yok ya!!!!