hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim allah razı olsun
bizler sonuçta aileyiz ve gerçekten teşekkür ederim



Vergiseldestek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam geçmiş olsun. Sağlıklı şekilde kucağınıza alirsiniz insallah ancak siz de tek kalmamaya calisin es dost akraba kim varsa gelsin yaninaza
şükür ne kadar arkadaş eş dost varsa burda onlardanda sizlerdende allah razı olsun