TR firmalardan bende yıldım (adını burda yazmak yasak oldugu icin söyleyemiyorum) en son bu firmadada sıkıntı cekiyoruz ama işte dile getirmekte yasakmış susuyoruz taşımakta zor geliyor artık ordan oraya ordan oraya 50 siteyi mecbut katlanıyoz alıştık artık

sorunlu sorunlu barınıyor