Merhaba arkadaşlar, günden güne yaşadığımız adsense tecrübelerini bir başlık altında paylaşmamız gerektiğini düşünüyorum. Daha kapsamlı bir başlık açabilecek olan arkadaşlar genel bir başlık açsa ve bu başlık sabitlense iyi olur fikrindeyim. Foruma genellikle bu kategoriyi takip etmek amacıyla giren, sorularına yanıt arayan arkadaşlar ile bir whatsapp grubu da kursak iyi olur. Konuyu açmamdaki asıl amaç günlük olarak değerlendirme yapabileceğimiz, fikir alışverişi yapabileceğimiz bir ortam oluşturmak. Örnek vermek gerekirse:
10 yıldır adsense hesabım var, son 7-8 aydır adsense ile ilgileniyorum, kendimce başarılı sayılırım. Hatta ve hatta kazançlarınızı belki de 3-4 katına çıkaracak ufak tefek bilgilere sahibim. Son geldiğim noktada 7-8 aydır gördüğüm en düşük TO oranını gözlemliyorum. Hitler aynı düzeyde seyrediyor, üstelik biraz da artış var ama tıklamalar vasat. Yaptığım her işte, her sitemde kendi kodladığım temaları eklentisiz olarak kullanır ve %5-7 arası TO oranı alırım. Eylül ayı içerisinde bu oran %2- %3 arasında seyrediyor. Mutlaka yabancı forumları takip eden arkadaşlar vardır aramızda, merak ettiğim durum herkes için geçerli mi yoksa sadece ben mi memnun değilim bu ay ? Belki de birçok arkadaşımızın burada günlük değerlendirme yapabileceği bir ortam olması işine gelecektir, site isimlerini vs vermemize gerek yok, kapalı bir şekilde bilgi alışverişi yapabiliriz. Eminim hepimiz memnun oluruz. Görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim.