burakegri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haklısınız hocam kusura bakmayın sadece garip gelen şey dolar yükselmesinden sonra fake hesapların bu kadar uçması oldu Arkadaşın birsi dolar hesaplarada vurdu vs cümle kurunca bende piyasaya tepki olarak yazdım arkadaşımız yanlış anladı sanırım.
Ortam bir anda gerilince, olmuştur hocam. Lakin dediğim gibi, o kadar çok saçma hesap var ki piyasada... Aaaah aaaah. 100k Full organik hikaye izlenmesi 3k olan hesap satılıktır. beğenisi 200-300. Eee ne kadar ? 2000 TL. Gülünç durumlar.