Kusura bakmasında kimse serbest piyasa. İster satar, ister satamaz. Nasip kısmet işi bu. Burada adamlar 50k-100k hesap satıyor, hikaye izlenmesi 1K 2K, full organik yazıyor kimse bişey demiyorda, bu adama mı laf ediliyor ? Fiyatı satıcı belirler bu kadar basit.
haklısınız hocam kusura bakmayın sadece garip gelen şey dolar yükselmesinden sonra fake hesapların bu kadar uçması oldu

Arkadaşın birsi dolar hesaplarada vurdu vs cümle kurunca bende piyasaya tepki olarak yazdım arkadaşımız yanlış anladı sanırım.