Kusura bakmasında kimse serbest piyasa. İster satar, ister satamaz. Nasip kısmet işi bu. Burada adamlar 50k-100k hesap satıyor, hikaye izlenmesi 1K 2K, full organik yazıyor kimse bişey demiyorda, bu adama mı laf ediliyor ? Fiyatı satıcı belirler bu kadar basit.