CyberYT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolar sabitlenmesi ülke icinde olur hocam Türkiye 6'ya sabitledim dedi diye Avrupa'da 6'dan satilacak diye bir sey yok. Buradaki asıl amaç Türkiye'de yastık altında dolar saklanmasını önlemek.
Avrupa'da kaçtan satılacak? Mesela 7 TL mi verecekler 1 dolara? Niye versinler, saf mı Avrupalılar?