Yorumları okumadım arkadaşlar.
Vatan haini vs... demiyorum. Demek de doğru değil.
Ancak ben kritik dönemlerde ülkemize desteğimizi vermeliyiz fikrindeyim.
Bu zararımıza olsa da.