Aylık kazancın 5k üzeri değilse hiç vergi işine bulaşmayın. Ufak miktar kazançlar'da şikayet olmadıkça size bakmazlar.

İlle'de vergi ödeyeceğim diyorsanız'da ( Esnaf yada şirketi olan bir tanıdık üzerinden vergileri ödeyin )