Fatura kesmenizi öneririm hocam.
Vergi ici basvuru vb. Yapsam ortalama maliyeti ne olur fikrini var mi ?
Her türlü ticaret fatura kesilerek kayıtlı olarak yapılmalı ve vergi verilmeli. Ama yakalanmadığın sürece sorun yok.
Ama yakalanırsan ceza yersin.
Bilgi için teşekkürler hocam.