fiberservers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
İşlemcili/işlemcisiz veya herşey takılı şekilde sunucu alınacak.
Yorum olarak özellik ve fiyat iletirseniz memnun oluruz.

İyi çalışmalar, teşekkürler.

DGN içi olursa daha iyi olur.
Merhaba

Mutlaka dell r410 mu arıyorsunuz, supermicro tercih edebilirseniz yardımcı olabiliriz.

2 sene önce sıfır alınan ve 18 - 24 ay arası kullanılan temiz sunucular