lionking42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir ara söylenti çıktı tr de artık garantisi yok diye ama sonradan apple açıklama yaptı. Artık kimlik ibraz ederek garanti sağlıyor tek fark. Eskiden kimliğe gerek yoktu .

O haberler çıktıktan sonra 2 cihaz gönderdim garantiye. Yurtdışından alınmış olan