NobraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema zaten boombox değil mi ? Tasarım 90% bitti diyince siz yazdınız sandım , yolunuz açık olsun. Geniş bir ekibiniz yoksa zor olacak diye düşünüyorum.
Evet boombox tema. Tasarım derken site içi düzenlemeler türkçeleştirme logo yapımı içeriklerin eklenmesi vsvs gibi yapılan birçok küçük işlemlerden bahsetmek istemiştim. Henüz kendim yazacak bilgim olmadığı için boomboxı kullanıyorum Şimdilik geniş bir ekibim yok fakat geniş bir ekibe sahip olacak fikrim var başarırsam burada da paylaşırım. Bakalım zamanla neler yapabileceğimi göreceğim. Yorumunuz için çok teşekkürlerr