Arkadaşlar çok eskiden kendi uygulamalarımı yayınlamak için almıştım ve çoğunu yayından kaldırıdm zaten. Sıkıntılı olan uygulamalar çevremden insanların uygulamalarıydı. Hesap ne kadar eder bilemiyorum ama çok değerli bir fiyata satılacağını düşünmüyorum zaten

Mail değil de hesabı devretme imkanım varsa satmak istiyorum.