Bana kalacak olursa artar
Devlet burada vatandaşlarını sıkmaktan vazgeçmeli.
yurtdışından 2.el araç alma imkanı getilrilmeli.
Madem sıfırını alamıyoruz 2.el arabayı alabiliriz.
Almanya japonya vs ülkelerde bu tür şeyler yapıyor.
Türkiye'de bu imkan verilmeli isteyen gidip 2.el yurtdışından araç alabilmeli.
Bu sayede daha az döviz harcamış olup
Türkiyenin araba ihtiyacını da karşılanmış olunur.
Şuanda bir ev parası oldu arabalar.