Konu
MacFit'e Giden Var mı? Zayıflıktan Ölücem...
07-09-2018, 09:36:51
#18
mcsoft
macfit ankamall kurucu üyesiyim. aylık 41tl veriyorum. kalabalık olmasın diye sabah veya öğlen gidiyorum. makineleri harika ve ortam temiz. tek sorun hocaları bireysel ilgilenmesi için ekstra ücret ödüyorsun ve akşam saatleri çok kalabalık.