blackmamba24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlara katılıyorum seni çalıştıracak biri yoksa macfite gitme hocam mahalle salonları cok daha faydalı olacaktır.İllada gitmek istiyorum dersen ki bn gidiyorum 1 bucuk ay oldu aradaslarım var diye gidiyorum bu arada yardımcı oluyolar fiyatlarıda normalde aylık üyelik 140 Tl olmuş durumda.İşbankasının bir kampanyası vardır 6 ay üyelik alana 2ay bedava seklinde bende o sekilde 6 + 2 ay 600 Tl ye kaydoldum aylık ortalama 75 Tl ye geliyor.
Çalışma programlarını tamamen bana göremi hazırlıyorlar?