Aylarca uğraşıp yedeksiz tüm müzik projelerimi siliyordum.
Sonra, elde kalan mp3 leri dinlerdim. Sonra hatalarımı görüp çok daha iyisini kaydediyordum, daha kaliteli olsun diye.
Yaptığım işi beğenmezsem tekrar kaydetmiyordum, tabi toshiba laptop yanında mp3ler de yandı bitti kül oldu o ayrı konu da...
Daha iyi şekilde yenisini yapmak için teşvik niteliğinde düşünürsek, kayıp biraz zamandan ibaret...