DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8 yıllık müşterimizede bir ayrıcalık yapabiliriz Fakat bu senenin ödemesini yapmış gözükmektesiniz kısmetse seneye


Hocam ben 10. Yıl özel hediyesi alana kadar bir şey istemiyorum


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi