autorun1212 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kesinlikle hocam sanki karttan gidince para gitmiyormuş gibi oluyor ay sonundada kredi kartına toplu yatırırkende nasıl olsa limit açılacak diye yine koymuyor

sağlamyamıyorum , ama bu sefer kararlıyım hocam bir kartımı kırcam , birini evde bırakcam , bir de şunu farkettim nakit harcayınca daha az harcama yapıyorum

hocam aynen de öyle oluyor böylelikle çok harcıyoruz