kesinlikle hocam sanki karttan gidince para gitmiyormuş gibi oluyor ay sonundada kredi kartına toplu yatırırkende nasıl olsa limit açılacak diye yine koymuyor
sağlamyamıyorum , ama bu sefer kararlıyım hocam bir kartımı kırcam , birini evde bırakcam , bir de şunu farkettim nakit harcayınca daha az harcama yapıyorum
hocam aynen de öyle oluyor

böylelikle çok harcıyoruz