hocam beni tarif etmişsiniz

cebimde 5000 tl de olsa o an para vermek koyuyor. Kredi kartı ile hiç koymuyor. Ay sonu ödüyorum geçiyorum. Alışkanlık.
kesinlikle hocam sanki karttan gidince para gitmiyormuş gibi oluyor ay sonundada kredi kartına toplu yatırırkende nasıl olsa limit açılacak diye yine koymuyor
Kesinlikle bizlere kendi yüzünü daha sonra borçlar arttıktan sonra gösteren lanet birşey. Eğer kendini durduramıyorsan çok sıkıntılı bir olay. Bazıları bu dengeyi sağlayabiliyor ama ben hiç sağlayamadım.
sağlamyamıyorum , ama bu sefer kararlıyım hocam bir kartımı kırcam , birini evde bırakcam , bir de şunu farkettim nakit harcayınca daha az harcama yapıyorum