Kaybedilenleri görünce, kendim kaybetmiş gibi üzüldüm. Geçmiş olsun hocam.
Eyw Hocam sağolun, Elden birşey gelmiyor
Yeniden Hazırlamaya başladım ama bu sefer tedbir alıyorum, şuan local 'i bulut depolama ya bağlamaya çalışıyorum.

hocam sıkma canını.Birgün çık bi hava al sonra dışarıdayken planlarını yap ve yeniden başla herşeye ve çok daha gğzelini dök ortaya
Eyw sağolun hocam, vakit kaybetmek istemiyorum şimdiden tedbir alıp , taslaklarımı tekrar yazmaya başlıyorum
sunucuda olanları ayıklayıp tekrar günceleyeceğim 1 ay'a tasarım için olan taslağımı toparlarım