Kredi kartını üzerinde taşıma, her yere nakit ile gittiğinde çok güzel eksiye düşmeden hayatını devam ettirirsin. Kredi kartı parayı sana göstermediği için taksitlendirmeyle sanki daha ucuza algısı yaratıyor buda seni alışveriş yapmaya teşvik ediyor. Kartını evde bırak mutlu huzurlu borçsuz yaşa...
Kesinlikle haklısın hocamn İki kart var birini kırıp atayım diyorum sonra lazım olur diye tekrar vazgeçiyorum

ama evde bırakma işini deneyeceğim