durumu iyi olan arkadaşların burs kovalaması hak konusunda tartışılır birşey ama etik değil.
Fakat forumda ticaret yapıyor diye bir insanın durumunu bilemeyiz durumu iyi ihtiyacı yok diyemeyiz.Bizimde aile olarak durumumuz iyi sayılmaz yinede çok şükür liseye geçtiğim günden beri internet üzerinden birşeyler yaparak aileme destek oluyorum.Bu sene bende gideceğim üniversiteye bilgisayarıma telefonuma harçlığıma kadar çıkartıp üstünede aileme destek olmak için elimden geleni yapıyorum.Alabilen şansı insanlar varsa başka yerlerden burs alsın ne diyelim...