ben şimdiden başladım biriktirmeye. gündüz kafede çalışıyorum gece de home office çalışıyorum. son 1 aydır 5 saat uyku ile dolanıyorum etrafta. zor oluyor ancak en iyi siz anlarsınız kendi paranızı kazanıp ayakların üzerinde durabilmesi insanın en güzel olay. lise 2. sınıftan beri ailemden para almıyorum çok şükür.
Çok değerli ve kıymetli birisiniz. Erken yaşta çalışıp ayaklarının üstünde durmanın tadı bambaşka 😊 Bende bulduğum hiç bir işi kaçırmıyorum, üçüne beşine bakmam karın tokluğuna bile çalışıyorum 😂 Cafeler, passolig, kotçu, telefoncu,terzi,afişçilik broşürcülük ... bir çok yerde tecrübe edindim, sinemada tiyatroda koltuk göstericiliği bile yapıyorum çağırdıklarında