İnşaat Mühendisliği okuyorum bende zamanında çok aradım fakat burs veren kimseye ulaşamadım 😂 Part time çalışmanızı öneririm hem eğlenceli oluyor hemde kendiniz kazanınca duygusu güzel oluyor
ben şimdiden başladım biriktirmeye. gündüz kafede çalışıyorum gece de home office çalışıyorum. son 1 aydır 5 saat uyku ile dolanıyorum etrafta. zor oluyor ancak en iyi siz anlarsınız kendi paranızı kazanıp ayakların üzerinde durabilmesi insanın en güzel olay. lise 2. sınıftan beri ailemden para almıyorum çok şükür.