lise de her okul çıkışı kahveye batak atmaya gittiğimiz için günde 10 çay içe içe yeter artık bu kadar şeker deyip önce teke sonra tamamen bıraktığım aklıma geldi 5-6 yıldır şekersiz içiyorum gayet iyi bir durum 2 ayda bir falan tek şeker içerim tatlı istediğim zaman