Genelde bu tür durumlarda ilaç yada psikolog en son çaredir.
Aşırı sinirlilik halleri , Anksiyete ve panik atak hastalarını özel bir yöntemle tedavi ediyoruz.
Konuyu açan arkadaşı uzaktan yakından hiçbir şekilde tanımıyoruz telefonda bile kendisi ile görüşmedik. Normalde arkadaşın durumu ilaçlık. Ama arkadaşa uzaktan müdahale ederek sorununu çözdük. Şu an kendisi gayet sakin durumda
peki kendine güvenini yitirme çalışmama isteği herşeyi amaçsızlandırma için bir önerin varmı ?