Enflasyon seviyesi açıklandığından çok daha fazla yüzde 80 civarlarında. Bir yazı okudum tüm her şeyi ile çok doğru bişeye temas etmiş Günümüzün 200 lirası 70 lira civarına denk geliyor enflasyondan dolayı. Her geçen gün paramız eriyor. Her geçen gün her şeye zamlar geliyor Kötü günlerdeyiz çok daha kötü günler bizi bekliyor... Bu yüzden elinizde ki paranız zaten alım gücü çok düştüğü için her şey pahalı olduğu için yüksek miktarlar harcanarak hiç bir yatırım yapılmıyor maalesef...
Tüketici fiyat endeksinde yer alan kalemler tek tek açıklanıyor:
http://www.tuik.gov.tr/PreIstatistik...o?istab_id=653
Buradan kalem kalem teyit yapılabilir. Sepet nereden hesaplanıyor derseniz onun için de her yıl yapılan bütçe anketinde belirlenen tüketim ağırlıkları kullanılıyor.