kartları kapatmadan taksitleri bitirmeden Kredileri ödemeden ( zorunlu faturalar hariç ) birikim yapamazsiniz.
Benim ne kredi karti borcum nede taksidim var. ama ben yine birikim yapamiyorum çünkü harcıyorum. bugün yemezsem yarın yemezsem ne zaman yiyicem o parayi