Hocam daha önce evinizde bilfiil kedi bakmadıysanız, çocuğunuz 7-8 yaş altındaysa özellikle 5 yaş altındaysa, eşiniz kedi sevmiyorsa/ilgilenmiyorsa/sıcak bakmıyorsa kediye boşuna yazık etmeyin. Ne sokak kedisine ne de cins kediye yazık edin. Bunu kötü niyetle söylemiyorum. Yıllarca hem bekar evinde hem evlendikten sonra hem de çocuğum olduktan sonra kedi baktım. Birçok kedi sahiplendirdim. Heves alındıktan sonra cinsse satılıyor, sokak kedisi ise atılıyor.