Merhaba,

Ucretsiz olmak kosuluyla (sonucta onlarda birer can ve mal gibi para ile almayi asla istemedigimden) cins kedi sahiplenmek istiyorum. Yavru olmasi ve cins kedi olmasi sartiyla (cocugumuza hayvan sevgisini asilamak amaciyla) sahiplenilecektir. Lutfen sokak kedisi alin bakin gibi gereksiz muhabbete girecek arkadaslar bosuna kendilerini yormasinlar. Ben bakamayacak durumda olan bir aileden gercekten sahiplenecek bir aileye gitmesini isteyenler vardir diye buraya konumu acmak istedim. Anlayisiniz icin tesekkurler.

Sevgi ve Saygilarimla.