30 Tlik domainin peşine mi düştünüz. Bu yüzden de godaddy ye saçma politika yargısımı verdiniz anlamadım.
30 tllik değil 52 tl ye cıkıyor bir domian fiyatı farkındaysanız madem bir kampanya yapıyor peşinde dursun müştreri hizmetlerimi aradığımda bilmiyoruz kanısı vermesinler o zaman