Selam hocam. Hocam kaç gündür dediğiniz dün yazmışsınız ki ben pazar günleri skype açmıyorum. Online olmamın sebebi ofiste bilgisayarın açık kalmasıdır muhtemelen. Skype'a sizin burdaki yorumunuzu gördükten sonra baktım skypea şimdi gördüm mesajları. Sitedeki sorunu kendiniz yarattınız hocam muhtemelen bişeyleri değiştirmeseniz niye bozulsun. Ftpye ilk attığımız zamanki dosyaları geri yüklerseniz sorun kalmayacaktır. Mesai bitiminden sonra eve geçtiğimde ben de yardımcı olabilirim.

Kimseyi mağdur ettiğimi sanmıyorum hatta genelde çok çok ekstra isteklerde bile elden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum. Mesajları geç gördüm ama bunda benim bi hatam olduğunu düşünmüyorum, kusura bakma gibi bişey demeyeceğim hocam. Numaramı istesen verirdim zaten acil durumlarda arayabilirsin de.