Bir de foruma yeni üye, ticareti hiç olmamış arkadaşlar "Önce para, sonra iş" gibi mesajlar atıyorlar.Lütfen adil olalım arkadaşlar.Ticaretiniz benden yüksekse eyvallah hemen ödemeyi önce yapayım.Ama yeni üyeyseniz de siz beni anlayışla karşılayın.Sevgiler