codeksper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@yolcu_34; teşekkürler hocam, akşam pm ile dönüş yapçam tekar. İyi çalışmalar.
Sitede sorun var günlerdir belirtiyorum siz yok diyorsunuz. Dünden beridir skaype den yazıyorum online olduğunuz halde dönüş bile yapmıyorsunuz. Sorunu en kısa sürede halledin yoksa hakkınızda -trade verip şikayet konusu açacağım