r10 tatil modu aldığım gün aşırı saldırılar yanısıra;

+ c1nsel ürün satan sitelerden backlinkler
+ p0rn0 sitelerden üyelik linkler
+ Çin p0rn0
+ Japon hentai sitelerden link ve üyelik linkler
+ ıvır zıvır daha sayamayacağım bir çok p0rn0 siteler (Başta Almanya, Polonya ve Rus siteler)
+ Sitemde her resmin özgün olduğunu belirteyim ve kendim photoshopta yaptığım resimler için Görsellere telif aılması (Karşı bildirimde bu kalktı.)
+ İçeriklerin özgün olmasına rağmen içeriklere telif + spam şikayetleri

Sonuç: bielof.com sitemi manuel spam cezasına maruz kaldı. (Tatile çıktığımda internete girmemiştim. Search Console Kontrol etmemiştim.)

Yetti mi?

Yetmedi.

Çalışma yaptığım sitelere antiseo yapmadılar mı? Hiç boş durmadılar, Çok çabaladılar

Örnek Konu: Ne site yapmışım be Kopyalanan içerikler, Alakasız linkler, AntiSEO çalışmaları. Ne ararsan var!

Sonra akıllandım. Bir siteye çalışma mı yapacağım. r10 forumda bu siteden bahsetmiyorum.

İnşallah ekmek yediğiniz sitenize bu işleri yapan kişi veya kişilerin Allah belasını tez zamanda verir.

Lanet okumak kötüdür. Fakat bu tarz kişilerle Lanetleşmek gerektiğine inanıyorum. Kim haksızsa Allah belasını verir zaten.