100 km de 40 lt yakmasi normal degil.
Ben kendi aracimla 1 depo ile yani 62 lt ile 1350 km yol yapiyorum 1650 km yolu 1 depo 1 ceyyrek ile tamamliyorum. Sehir ici 6.2 lt bazen 6 lt sehirler arasi 4.3 lt civari yakiyor duruma gore 160 190 arasi 5.4 lere cikabiliyor ama sizin aracin bakimi gelmis ayrica araciniza yag alirken internetteki yorumlara bakin ona gore yag alin tuketimi bile yag cok onemli mesel castrol yagda cok yakarken shel veya motulde arac xcok az yakabiliyor

) motul xclean + olani attim yakiti baya etkiledi birde bi motor yagi katsi vardi istanbul sarigazide bi tane kenar mahalle motor yagi satan birinden almstm onu koydum 6.6 sehr ici yakarken 5.7 lere dusurdu inanmayanlara deneme testi dahi yaptim
Hocam 40 lt gösteriyor ama yakmıyor

Göstergede çıkıyor 13 -14 lerden 40 a fırlıyor