Aracınz 1.8 i T 20V (150 Hp)motora sahip. Bu motorda böyle yakıt olması gayet normal. Zaten bunlar piyasaya sürüldükten sonra direk motor değiştirildi ve LPG'li sürümü piyasaya sürüldü.
Buradaki arkadaşlar kendi araçları ile karşılaştırıyorlar; lakin motor farkında değiller.

Bende de BMW 320d mevcut. 184hp araba ve şehir içi 9 litre, şehir dışı 5.5 litre yakıyor.
Daha önceki aracım Jetta 1.6 TDİ, şehir için 7-8 şehır dışı 5 litreydi.

Motor farkını önünde bulundurarak aracın normal yakıyor. Biraz fazla geldi bana, o da kullanımdan veya bakımlardan vs olabilir.